Dołącz do przygody i powitaj Tomka, Anię, Klarę, Diesla i Nieznośne Wagony! Lokomotywy z wyspy Sodor wyruszają w podróż z fabułą na linii West Somerset Railway, a łatwe sterowanie sprawi, że każdy będzie mógł cieszyć się rozrywką w ich towarzystwie!
Pokaż, co potrafisz, na najdłuższej zabytkowej linii kolejowej w Anglii! Odkryj 37 kilometrów linii West Somerset Railway i podziwiaj malownicze angielskie krajobrazy i wybrzeże Somerset razem z Tomkiem i jego przyjaciółmi lub lokomotywami spalinowymi należącymi do stałego taboru linii.
W centrum szkoleniowym nauczysz się obsługiwać różne, wiernie odtworzone pociągi i radzić sobie w różnych sytuacjach – pokochasz kolej na całe życie! Rozwijaj swoje hobby i poznaj pociągi z całego świata.