Train Sim World PC Editor (Beta)
Train Sim World PC Editor (Beta) udostępnia nam możliwości naszego własnego zestawu narzędzi deweloperskich. Dowiedz się, jak tworzyć rozgrywkę dla istniejącej zawartości, a także opracowywać zupełnie nowe trasy i lokomotywy do wykorzystania w Train Sim World. Dzięki pełnym możliwościom silnika Unreal Engine 4 twoja kreatywność i umiejętności są nieograniczone.
Creators Club w Train Sim World to łatwy sposób na tworzenie i udostępnianie zawartości na wszystkie platformy, przy użyciu funkcji dostępnych w grze kreatorów malowań i scenariuszy. Pełny PC Editor jest oczywiście dostępny tylko na PC i przypomina narzędzia używane przez nasze własne studio do tworzenia zupełnie nowej zawartości dla Train Sim World.
Train Sim World PC Editor znajduje się obecnie w wersji beta i z czasem będzie otrzymywał aktualizacje w celu wyeliminowania błędów oraz poprawy komfortu użytkowania i funkcjonalności. Będziemy okresowo udostępniać samouczki, dokumentację i przewodniki na żywo, aby pokazać przykłady, jak można zacząć korzystać z różnych aspektów projektowania Train Sim World.