Doświadcz zgiełku wagonów zatłoczonych pasażerami, mijających się co kilka minut pociągów i echa zgrzytu szyn rozbrzmiewającego w tunelach na klasycznej trasie Bakerloo Line w pełni opracowanej w Train Sim World!