Po wydarzeniach z pierwszego pełnego dnia Tomka na torach West Somerset Railway trwają przygotowania do świętowania urodzin naszej ukochanej lokomotywy. Pomóż Dieslowi zwołać Nieznośne Wagony wypełnione przedmiotami na imprezę urodzinową. Zapewne jak zwykle będą starały się popsuć plany!
Tomek poprosił, aby na urodziny przemalowano go na nowy kolor! Podróżuj z Tomkiem po linii West Somerset Railway w jego oryginalnym zielonym malowaniu, z oryginalnym numerem 70 i białymi paskami. Przydaj się na coś i przewieź pasażerów Annie i Clarabel oraz pomóż innym w potrzebie.