Train Valley
Oryginalny, wielokrotnie nagradzany i doceniany przez krytyków tytuł Train Valley to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto uwielbia rozwiązywać łamigłówki logistyczne.
Gra pozwala przenieść się do kluczowych momentów w czasie, prezentując nieskończony wachlarz zadań.
Od wczesnych lokomotyw parowych po nowoczesne pociągi dużych prędkości, prowadzące 18 typów samochodów – od starych samochodów osobowych i lejów samowyładowczych po cysterny i platformy czołgów i dział do zastosowań wojskowych!
Dostępne jest również DLC Germany, które wprowadza nowe mapy trybu fabularnego, a także nową architekturę i pociągi z całej historii Niemiec!