Tribes of Midgard
Niesamowite połączenie gry survivalowej i akcji RPG dla 1–10 graczy! Wytwarzaj legendarne przedmioty, rozwijaj swoją bazę i wędruj po proceduralnie generowanych wymiarach w epickiej podróży, której celem jest powstrzymanie potężnych stworów przed rozpętaniem Ragnaröku. Einherjarze, Valhalla może zaczekać!
To jak dotąd najbardziej barwny Ragnarök! Podróżuj po proceduralnie generowanych światach, aby zbierać zasoby, zdobywać łupy, wytwarzać potężne bronie, ulepszać poziom Einherjara, ganiać za kurczakami i wykonywać setki wyzwań, dzięki którym odblokujesz nowe nagrody.
Tryb przetrwania: przeżyj przygodę w Midgardzie we własnym tempie. Wytwarzaj i buduj tam, gdzie tylko dusza zapragnie.
Tryb sagi: w tym dynamicznym trybie będziesz ścigać się z czasem, aby pokonać siły Ragnaröku zanim wszystko zamkną okowy wiecznej zimy.
Twój Einherjar rozpoczyna, mając jedynie chustę na grzbiecie i pragnienie ocalenia świata. Staw czoła zagrożeniu ze strony straszliwych, gigantycznych Jötnarów i jeszcze gorszych pradawnych (Ancients), którzy im dowodzą.
Graj solo lub stwórz plemię składające się z maksymalnie 10 graczy w sieciowym trybie kooperacji PvE. Podczas rozgrywki wieloosobowej możecie wspólnie zbudować sprawnie funkcjonującą wioskę pełną solidnych systemów obronnych, potężnych budowli oraz zaawansowanych stanowisk rzemieślniczych.
Podczas gry zbieraj Golden Horns, które pozwolą Ci odblokować mnóstwo przepisów, w tym na Starter Kits (zestawy startowe), runy i wyposażenie. Dzięki temu każde kolejne podejście do gry zapewni Ci więcej satysfakcji. Wyszukane stroje i urocze chowańce sprawią, że w każdej sadze poczujesz się jak główny bohater własnej historii.