Tribes of Midgard Deluxe Edition
Stwórz plemię z nawet 10 innymi graczami, aby bronić swojej wioski przed naporem niebezpiecznych duchów i gigantycznych brutali, którzy chcą doprowadzić do zagłady twojego świata. Ta gra to unikalna mieszanka akcji, survivalu i elementów roguelike.