Twin Mirror
Epilsepy Warning information can be found at the following link.Sam Higgs chciał zerwać więzy z Basswood w Wirginii Zachodniej, ale okazały się one zbyt silne. Gdy ten były dziennikarz śledczy wraca do rodzinnego miasteczka na ostatnie pożegnanie z najlepszym przyjacielem, szybko staje się jasne, że w zagmatwanej historii jego życia pojawią się nowe rozdziały.
Zmuszony do zmierzenia się z przeszłością, Sam czuje się rozdarty. Z jednej strony chce pojednać się z najbliższymi, z drugiej — wykorzystać swe nieprzeciętne zdolności intelektualne, by rozwikłać mroczne tajemnice miasteczka. Ale jak poznać, kto jest godny zaufania, kiedy nawet sobie nie można zaufać do końca?
Nagradzani mistrzowie fabuły z DONTNOD zapraszają na kolejną pełną zwrotów akcji przygodę.
Zatrać się w pełnej wątków, skomplikowanej fabule, która rozgrywa się w surowej rzeczywistości małomiasteczkowej Ameryki. W miarę postępów śledztwa Sam odkrywa gęstą sieć intryg, rozrzuconą po nastrojowych okolicach Basswood i zagarniającą jego barwnych mieszkańców.
Te same umiejętności dedukcji i wizualizacji, dzięki którym Sam został znakomitym dziennikarzem śledczym, mogą mu pomóc w rozwikłaniu obecnej zagadki. Rekonstruuj najważniejsze wydarzenia, poznawaj przeszłość bohatera i nie tylko — a wszystko po to, by odkryć prawdę drzemiącą głęboko w jego wyjątkowym umyśle.
Każda decyzja, każdy kontakt i każde nowe odkrycie wpływa na kierunek prowadzonego przez Sama śledztwa i w ostatecznym rozrachunku decyduje o stopniu poświęcenia bohatera. Nie ma dobrych ani złych odpowiedzi — po prostu postępuj zgodnie z instynktem i wyznawanymi wartościami, aby stworzyć własną historię.