Unbound: Worlds Apart
Unbound: Worlds Apart to wymagająca, klimatyczna platformówka o ręcznie rysowanej grafice osadzona we wszechświecie, w którym wszystkie planety są połączone portalami. W tej grze wcielasz się w Soliego, utalentowanego młodego maga, który potrafi otwierać portale i kontrolować unikalne właściwości każdego ze światów jak odwrotna grawitacja, manipulowanie czasem, super siła i wiele innych.
Mając na podorędziu swoje nowo odkryte zdolności, Soli musi wyruszyć w podróż przez niebezpieczne i tajemnicze światy pełne sekretów i wyzwań. Wykorzystaj wszystkie umiejętności Soliego, aby pokonać bezlitosne zło, które rozrywa rzeczywistość na strzępy, i poznaj szokującą prawdę o upadku Twojego świata.
W platformówce Unbound: Worlds Apart Twój refleks oraz zręczność zostaną wystawione na ciężką próbę. Jako Soli możesz eksplorować ogromne światy pełne ukrytych tajemnic i możliwych do odblokowania umiejętności, dzięki którym uzyskasz dostęp do kolejnych części mapy w miarę postępowania rozgrywki.
Po drodze napotkasz mnóstwo dziwnych, wspaniałych i przebiegłych postaci o bogatej przeszłości oferujących interesujące dialogi. Wykonując dla nich misje lub słuchając ich opowieści o nadziei i rozpaczy, dowiesz się więcej o ogromnym wszechświecie Unbound pełnym różnych planet i łączących je portali.