UNCHARTED: Kolekcja Dziedzictwo Złodziei pozwala na przeżycie dwóch nagradzanych gier przygodowych produkcji studia Naughty Dog, które zostały odświeżone z myślą o PC.
Od gęstej dżungli, przez ośnieżone górskie szczyty, po egzotyczne wyspy i tonące w strugach deszczu ulice – zwiedzaj oszałamiająco piękne lokalizacje zaprezentowane z niezwykłą dbałością o detale.
Daj się porwać iście filmowej fabule we wspaniałej rozdzielczości 4K* na monitorze ultrapanoramicznym**. Dostosuj grafikę do swoich preferencji dzięki możliwości konfiguracji szerokiej gamy opcji, takich jak jakość tekstur i modeli, filtrowanie anizotropowe, cienie, odbicia czy okluzja otoczenia.
Tych, którzy chcą jeszcze bardziej ożywić rozgrywkę, z pewnością ucieszy obsługa podświetlenia RGB na urządzeniach peryferyjnych Razer Chroma, sprzęcie kompatybilnym z Chroma Link oraz wybranych modelach urządzeń firm Logitech.
Odkryj szeroki wybór trybów oraz ulepszeń opracowanych z myślą o PC, takich jak udoskonalony interfejs opcji gry, zmodyfikowane interfejsy użytkownika czy opcje wykrywania oraz modyfikacji parametrów karty graficznej i pamięci VRAM. Ta kolekcja zawiera również ustawienia kompatybilności dźwiękowej, automatyczną pauzę, obsługę zmiennej prędkości wczytywania oraz inne usprawnienia.
Po kilku latach od ostatniej przygody Nathan Drake, były poszukiwacz skarbów, musi wrócić do świata złodziei. Los wzywa odkrywcę, gdy powraca Sam, jego uznawany wcześniej za zmarłego brat. Prosi on Nathana o pomoc w ratowaniu własnego życia, oferując przygodę, której ten nie może się oprzeć. Największa z dotychczasowych przygód Drake’a wystawi na próbę jego tężyznę i determinację oraz sprawdzi, co jest gotów poświęcić, by uratować najdroższe osoby.
Chloe Frazer angażuje słynną najemniczkę, Nadine Ross, i wyrusza wraz z nią do Ghatów Zachodnich w Indiach w celu zdobycia starożytnego artefaktu, Złotego Kła Ganeśi. Bohaterki nie mogą dopuścić, by dostał się w ręce bezwzględnego watażki. W trakcie swojej najważniejszej jak dotąd wyprawy będzie musiała zmierzyć się z przeszłością i zdecydować, co jest gotowa poświęcić, by osiągnąć swój ambitny cel.