Undying
Po zarażeniu przez zombie dni Anling są policzone. Musi teraz walczyć, aby przeżyć, nie tylko dla siebie, ale również dla swego synka, Cody'ego. Rób wszystko, aby Cody przeżył w tym opanowanym przez zombie świecie, broniąc go, szukając bezpiecznego schronienia i ucząc go cennych umiejętności.
W tej emocjonującej grze survivalowej przejmujesz kontrolę nad Anling, której celem jest dopilnować, aby jej syn Cody był bezpieczny i żył dalej, gdy ona zmieni się w zombie. Musisz zarządzać ograniczonymi zasobami, aby spowolnić infekcję Anling, dbając też o to, żeby Anling i Cody nie cierpieli z głodu i pragnienia.
Cody będzie się uczył, obserwując zachowanie swojej matki – dotyczy to różnych umiejętności, od walki po gotowanie. Dopilnuj, aby opanował podstawowe umiejętności pozwalające na przeżycie, zanim będzie za późno.