Uno - Just Dance Theme Cards Pack
Fani UNO, czas ruszyć cztery litery – pakiet tematyczny Just Dance jest już dostępny w UNO! Zaszalej w przyjemnym otoczeniu pełnym dobrej zabawy, pulsujących rytmów i czadowych efektów, podczas gdy razem ze znajomymi spróbujesz zupełnie nowych tematycznych kart Just Dance. Tym razem wszystkie tematyczne karty wpływają na każdego uczestnika rozgrywki, a nie tylko na jednego gracza – jak na imprezę przystało! Wciąż jednak najsprytniejsi karciarze będą w stanie obrócić karty tematyczne na swoją korzyść, aby pomieszać szyki innym uczestnikom zabawy – zwalniając tempo rundy poprzez nałożenie kar na karty akcji, czy też wykorzystując dla siebie przewagę innego gracza. Zaproś swoich znajomych, podkręć głośność i przetasuj karty – pakiet tematyczny Just Dance wniesie jeszcze więcej życia i nieprzewidywalnej zabawy do Twoich rozgrywek w UNO!