Z kartą „Wild Drawn Together” połączysz ze sobą losy dwójki graczy! Od tego momentu, gdy jedno z nich będzie dobierać karty, to samo będzie musiała zrobić druga osoba!
Przygotuj się na ekscytującą kartę „Wild Pile Up”, która wprowadzi napięcie oraz strategię w każdej turze. Po użyciu tej karty powstaje niewielki stos, a wszyscy gracze muszą dopasować kolor, aby móc kontynuować rozgrywkę. Im większy będzie stos, tym wyższa stawka!