Uno - Rayman Theme Cards Pack
Jedna z najbardziej kultowych gier karcianych w historii właśnie dostaje porządną dawkę przygodowej akcji!
W pakiecie tematycznym Rayman do gry UNO przygoda Raymana i jego grupki przyjaciół trwa w najlepsze! Ciesz się rozgrywką w bujnej i tętniącej życiem atmosferze, gdy Ty i Twoi przeciwnicy będziecie odkrywać kreatywne, nowe sposoby na wzajemne niweczenie sobie szans na wygraną. Dzięki czterem zupełnie nowym i oryginalnym kartom tematycznym będziesz mógł ukryć swoje prowadzenie przed innymi graczami, odbić działanie kart w stronę zagrywających graczy (tak, łącznie z kartami „Wild Draw Four”), lub – jeśli poczujesz nagły przypływ odwagi – przemieszać karty na rękach wszystkich uczestników zabawy. Ekscytacja, niespodzianki i wiele więcej czeka na Ciebie w pakiecie tematycznym Rayman do UNO!