Vampire Survivors: Emerald Diorama
W świecie, w którym każdy wybór ulepszenia może zmienić wszystko, postacie z SaGa: Emerald Beyond stają ramię w ramię z ocalałymi z Vampire Survivors, aby wspólnie stawić czoła wrogom. Czy ocalałych zaszczyci w końcu obecność wampira? Nie wydaje nam się, ale nigdy nie mów nigdy.
Po wkroczeniu na Rozstaje ocalali z Vampire Survivors zostają wciągnięci w osobliwy system splecionych ze sobą światów, od zaczarowanego wiedźmikręgu po złowrogą krainę pełną krwawych koszmarów. Wyposażeni w moc opanowanych technik i w towarzystwie tych, którzy rozumieją ten dziwny wszechświat lepiej niż ktokolwiek inny, krok za krokiem zagłębiają się w nieznane – zjednoczeni w misji, chęci przetrwania i braku lęku. No, może bardzo małej ilości lęku.
Bonnie i Formina – duet śmiałych detektywek walczących ramię w ramię przy użyciu pięści i broni palnej.
Diva nr 5 – mechaniczna piosenkarka, której odebrano pamięć za śpiewanie zakazanej melodii, podróżująca między światami (i robotycznymi wcieleniami), aby odzyskać swoje wspomnienia.
40 nowych sposobów na atak, w tym bronie podstawowe, ulepszenia i emocjonujące techniki z serii SaGa. Przy każdym ataku przy użyciu tych broni istnieje szansa na spontaniczne nauczenie się specjalnej techniki. Miecze, magia, ciosy i pociski – czeka na ciebie godna reprezentacja różnorodnego arsenału z serii SaGa!
Punkt nacisku – wykorzystaj sztuki walki, aby wykonać serię ciosów z bliskiej odległości, a nauczysz się ognistej techniki dalekiego zasięgu „Piącha Shenlonga”.
Karabin maszynowy Hecaton – wystrzel piekielną salwę zastanawiająco niecelnych pocisków, aby opanować technikę „Deszcz meteorów”, która wysadzi wrogów wraz z ziemią pod nimi.
Wyrzutnia Hyperion – opanuj korzystanie z tych potężnych pocisków, które przebijają się przez hordy wrogów, aby nauczyć się techniki „Kosmiczna impreza” i znacznie zwiększyć swoją siłę ognia.
Żaden dodatek DLC JRPG nie jest kompletny bez oddziału dziwacznych sojuszników. Podnoś poziomy Tsunanori Mido, aby wezwać do 4 bitewnych marionetek Kugutsu, walczących niezależnie przy użyciu własnych broni w defensywnej formacji w kształcie krzyża. Wybierz Bonnie lub Forminę, aby grać obiema nieustraszonymi detektywkami i stworzyć potężny duet, łącząc ciosy i strzały. Co więcej, w mrokach Yomi krążą słuchy o Posępnym Królu, który potrafi oczarować pokonanych wrogów, by stworzyć własną armię sojuszników...