Vampire: The Masquerade – Swansong
Wciel się w 3 wampiry, korzystaj rozsądnie ze swoich mocy i osiągnij właściwą równowagę pomiędzy człowieczą i zwierzęcą naturą w pasjonującej opowieści, w której Twoje wybory zdecydują o losie Bostonu.
Oparta na kultowej grze fabularnej i opracowana przez specjalistów gatunku gra Vampire: The Masquerade – Swansong to RPG, w którym każdy wybór decyduje o dalszych losach trzech głównych postaci oraz bostońskiej Camarilli.
A gdyby wampiry istniały naprawdę? A gdyby ci krwiożerczy drapieżcy żyli wśród nas w ukryciu, tworząc sekretne, ogromne społeczeństwa i knując spiski od tysięcy lat? A gdyby tak zostać jednym z nich?
W Vampire: The Masquerade kierujesz poczynaniami tych zmysłowych potworów w wyrafinowanym świecie, w którym zacierają się granice pomiędzy tym, co rzeczywiste, a tym, co nadprzyrodzone.
Hazel Iversen, zwana Łabędziem, to nowa władczyni bostońskiej Camarilli. Jest niczym żelazna dłoń w aksamitnej rękawiczce, broniąc swojej władzy i respektując Maskaradę, odwieczne prawo wampirów obowiązujące po to, aby ludzie nigdy nie dowiedzieli się o istnieniu tych istot nocy. Ale niestety plan zawodzi. W świecie pogłosek o spiskach, morderstw i walki o władzę musisz działać w ukryciu, aby chronić swoją sektę podczas intrygującego śledztwa pogrążającego Boston w chaosie.
W unikalnej rozgrywce Swansong położono nacisk na konsekwencje poczynań gracza zarówno podczas prowadzonego śledztwa, jak i w relacjach społecznych z innymi postaciami.
Analizuj dokładnie każdą sytuację, ponieważ Twoje decyzje mogą mieć poważne konsekwencje dla życia bohaterów i wpłynąć na losy całej bostońskiej Camarilli.