VELONE
VELONE to kreatywna gra automatyzacyjna, w której składasz i programujesz mechanizmy pozwalające rozwiązywać zagadki logiczne. W tej relaksującej i regrywalnej grze ratujesz planetę VELONE, tworząc zautomatyzowane konstrukcje poruszające się i składające zgodnie z Twoim planem.
Na tajemniczej planecie VELONE kosmici powierzyli Ci misję ocalenia ich umierającego domu. Zderzenie z asteroidą zakłóciło tam dostawy energii.
Twoje zadanie to zbudować i zaprogramować mechanizmy hydrauliczne, które tworzą i rozmieszczają cenne kamienie Velone, przywracając energię cywilizacji w niebezpieczeństwie.
Użyj logicznego myślenia, aby rozwiązywać trudne mechaniczne zagadki i wymyślać nowe, kreatywne sposoby programowania kamieni Velone, co pomoże Ci pokonać każdy poziom.
Po ukończeniu każdego poziomu gracz jest nagradzany nowymi informacjami o planecie Velone, jej klimacie, populacji, technologii, społeczeństwie i nie tylko.