Vernal Edge
Przed laty wzniosło się ono w powietrze, tworząc łańcuch latających wysp, nad którymi władzę sprawuje żelazną ręką Kościół Aloe.
Wtedy też na scenę wkroczyła Vernal – młoda kobieta chcąca zemścić się na ojcu, który ją niegdyś opuścił. Waleczna bohaterka w poszukiwaniu prawdy przemierza królestwa, a w drodze do celu może liczyć jedynie na swoje ponadprzeciętne zdolności walki oraz pomoc dotkniętego amnezją robota, Chervila.
Weź los Vernal w swoje ręce w tym przepięknym pixelartowym świecie. Przemierzaj królestwo i pokonuj rozmaitych wrogów, by odkryć sekrety Haricot oraz tajemnice przeszłości bohaterki.
Odkrywaj latające wyspy Haricot. Zajrzyj pod każdy kamień w miasteczkach i lochach, aby stać się jeszcze potężniejszą! Skacz, pędź i ślizgaj się w tym przepięknym pixelartowym świecie i nie zapomnij – sekrety mogą kryć się wszędzie!
Dąż do doskonałości. Opanuj liczne kombinacje ciosów i zaklęć, by przypuścić śmiercionośny atak na swoich wrogów i zmieść ich z powierzchni ziemi! Ogromna liczba opcji stylów walki sprawia, że potyczki w Vernal Edge nieustannie budzą ekscytację.
Póki wiatr dmie w żagle, a w sercu tli się żar, nic cię nie ogranicza! W Vernal Edge możesz obrać dowolny kierunek i poznawać wyspy w takiej kolejności, w jakiej tylko zapragniesz.