Voidwrought
Nadejście Czerwonej Gwiazdy zwiastuje nową erę. Wyłaniając się z kokonu, Simulacrum musi zebrać Ichor, krew bogów, od potworów, które ją gromadzą.
Voidwrought to szybka platformówka akcji z ciasnymi przejściami, zróżnicowanymi umiejętnościami i bitwami z budzącymi grozę bossami. Znajdź i wyposaż się w potężne relikwie i dusze, by dostosować swój styl gry. Przekop się przez gruzy Szarego Miasta, by zbudować świątynię wypełnioną lojalnymi wyznawcami.
Responsywne sterowanie, wciągająca eksploracja i rozbudowany świat do odkrycia – Voidwrought to dynamiczna gra akcji w nowoczesnym stylu metroidvanii.
Znajdź ponad 50 relikwii i dusz, od widmowych broni po pasywne wzmocnienia, by grać tak, jak lubisz.
Niektórzy nadal trwają w starej wierze. Zacznij od założenia małego kultu, poszerzaj swoje wpływy i zagłębiaj się coraz dalej w ruiny. Rozwijając świątynię i wpływy, będziesz natykać się na nowe tajemnice, skarby i potworności.