Fennel
Gra The Walking Dead: Michonne – A Telltale Miniseries koncentruje się na losach kultowej, władającą mieczami postaci z bestsellerowego komiksu Roberta Kirkmana. Fabuła nawiązuje do wydarzeń, które rozegrały się pomiędzy numerami #126 i #139 komiksu. Dręczona przez własną przeszłość, zmagająca się ze stratą i żalem Michonne była wtedy nieobecna na jego kartach. Gracze odkryją, dlaczego bohaterka musiała opuścić Ricka, Ezekiela i resztę zaufanych towarzyszy, oraz co sprawiło, że do nich wróciła.