The Walking Dead: Season Two
Od wydarzeń przedstawionych w The Walking Dead: Season One minęło wiele miesięcy. Clementine szuka bezpiecznego schronienia. Czy zdoła przeżyć w świecie, w którym żywi bywają równie potworni co nieumarli – a czasami gorsi? Mała Clementine wielokrotnie będzie musiała podejmować trudne moralnie decyzje i wykazać się zmysłem przetrwania. W tym sequelu gry roku 2012 losy bohaterów zależą od twoich wyborów i działań.