Warborne Above Ashes
● Od walk 1 na 1 do 100 na 100: walcz w pojedynkę, ze znajomymi lub w potężnych walkach na 200 graczy. Nie musisz się martwić o liczebność drużyny.
● Dynamiczne starcia: improwizowane walki wybuchają wszędzie – solówki, misje w odwecie, potężne awantury czy chaotyczne bijatyki między frakcjami. Każda z walk daje powiew świeżości.
● Niezliczone możliwości tworzenia: rekrutuj spośród ponad 40 wyjątkowych Drifterów, łącz ponad 100 elementów sprzętu z 12 zestawów, wybieraj pojazdy i tuziny taktycznych przedmiotów. Wykuj swój własny styl gry.
● Behemoci i maszyny wojenne: dosiadaj behemotów lub zarządzaj maszynami wojennymi, aby roznieść pole bitwy na drobne kawałki.
● Plac zabaw dla gildii: elitarne gildie stają do walki o dominację. Kto jest najsilniejszy i najbardziej zjednoczony?