Warface: Clutch
Warface: Clutch to współczesna pierwszoosobowa strzelanka MMO, która doczekała się już milionów fanów na całym świecie. Tytuł oferuje przyśpieszające tętno tryby PvP, wciągające misje PvE i rajdy, w których możesz walczyć pięcioma różnymi klasami i ogromnym, konfigurowalnym arsenałem.
Ponad dziesięć trybów wieloosobowych z dziesiątkami map – od klasycznych trybów strzelanek po nowe eksperymentalne – oraz obszerny system rankingowy meczów z wyjątkowymi nagrodami czekającymi na bohaterów.
Rozegraj ze znajomymi ekscytujące misje online i sprawdź się w pełnowymiarowych atakach z różnymi poziomami trudności oraz epickimi łupami.