Warhammer 40,000: Gladius – Drukhari
Drukhari to pradawna rasa, która popadła w degenerację i deprawację, a jej pozostałości przetrwały jedynie w ogromnych miastach Pajęczego Traktu. Drukhari stłumili psychiczną moc swoich krewnych Aeldari, zastępując ją zwinnością i okrucieństwem.
Drukhari to pradawna rasa, która popadła w degenerację i deprawację, a jej pozostałości przetrwały jedynie w ogromnych miastach Pajęczego Traktu. Drukhari stłumili psychiczną moc swoich krewnych Aeldari, zastępując ją niesłychaną zwinnością i drapieżnym okrucieństwem. Podczas błyskawicznych najazdów z Pajęczego Traktu sprowadzają oni bogactwa i jeńców do mrocznego Commorragh, gdzie w trakcie swego krótkiego życia ofiary niezmiernie cierpią.