Warhammer 40,000: Space Marine 2 – Gold Edition
Warhammer 40,000: Space Marine 2 Gold Edition obejmuje podstawową wersję gry oraz przepustkę sezonową. Zostań wcieleniem nadludzkich zdolności i brutalności kosmicznego marine i obroń Imperium podczas jednoosobowej spektakularnej rozgrywki trzecioosobowej lub w trybach wieloosobowych.