Warhammer 40,000: Space Marine 2 – Imperial Fists Champion Pack
Stań się ucieleśnieniem umiejętności bojowych swojego zakonu dzięki pakietowi Imperial Fists Champion Pack, w którym znajdziesz skórki pełnego pancerza wspomaganego marine taktycznego oraz spalacza plazmowego noszące barwy synów Rogala Dorna.
Stań się ucieleśnieniem umiejętności bojowych swojego zakonu dzięki pakietowi Imperial Fists Champion Pack, w którym znajdziesz skórki pełnego pancerza wspomaganego marine taktycznego oraz spalacza plazmowego noszące barwy synów Rogala Dorna.Przedmiotów kosmetycznych z tego DLC można używać tylko w trybach Operacje i Wieczna Wojna.