Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin – Deluxe Edition
Strategia czasu rzeczywistego od studia Frontier rozgrywająca się w uniwersum Warhammer. Zostań watażką i poprowadź cztery unikalne frakcje, podbijając dziki i okrutny wymiar Realm of Ghur w pełnych napięcia taktycznych bitwach.