Warshmallows
Postrzelą Cię w mgnieniu oka! Warshmallows to dynamiczna platformowa strzelanka typu arena, w której stawiasz czoła 1 lub 3 graczy w walce łasuchów. FFA, bitwy 2 na 2, tryb kanapowy, łączenie graczy online – dla każdego znajdzie się coś słodkiego!
Bąbelkowanie i ciosy sypią się gęsto, więc ani mrugnij, bo wylecisz z gry. Warshmallows to przezabawna, dynamiczna strzelanka z trybem wieloosobowym, w której próbujesz zwyciężyć w walce ze słodkimi, aczkolwiek niebezpiecznymi piankami!
Graj online przeciwko całemu światu lub staczaj bitwy z przyjaciółmi, online lub lokalnie. 2 na 2, FFA dla 2–4 graczy, tryb wieloosobowy online, tryb kanapowy... Trudno narzekać tu na nudę!
Witaj w świecie, w którym ludzie zamienili się w pianki i walczą o złote pączki. Strzelaj, uderzaj i bąbelkuj przeciwników. Skacz, uciekaj i odlatuj do bezpiecznego miejsca. I weź udział w dynamicznej bitwie Warshmallows!
Każda osoba grająca, w dowolnym wieku, może wejść do rozgrywki, ale osiągnąć mistrzostwo w Warshmallows... da się tylko po długich godzinach!
Wygraj pięć setów, a wygrasz cały mecz. Jeden set trwa 30 sekund. Albo do ostatniej pianki! Ruchliwe pianki sprawiają, że na arenie naprawdę dużo się dzieje.