Warstone TD Gold Edition
To jest Warstone TD Gold Edition, rzadki klejnot w grze, który zabierze cię przez pełne doświadczenie, w tym rozszerzenie Astral Voyage z nowymi bitwami i wymagającymi przeciwnikami w jeszcze trudniejszych trybach.Buduj budynki, aby wzmocnić swoją wioskę, szkol swoją armię i wyposaż swoich sojuszników.
W przeciwieństwie do zwykłych gier typu Tower Defense, Warstone TD ma unikalną metodę przyzywania obrońców (wież reprezentowanych przez sojuszników gracza i armię). Rozpoczynasz misję na dość pustej mapie i kilku kamieniach, na których możesz umieścić obrońców. W miarę postępu poziomu pojawia się więcej kamieni, a niektóre nawet spadają z wrogów, pozwalając na umieszczanie ich w dowolnym poprawnym miejscu na mapie. Pojawią się również czasami potężne kamienie wojenne, które dają znaczące premie określonym obrońcom, gdy zostaną na nich umieszczone.
Możesz przywołać dowolną z podstawowych klas armii na kamieniach. Każda klasa ma swoją własną ścieżkę specjalizacji, rodzaj obrażeń, koszt w złocie i umiejętności specjalne. Dzięki takiej różnorodności obrońców i klas gry istnieje ogromna ilość taktyk, co dodatkowo zwiększa możliwość ponownego rozegrania!
Więc na co czekasz? Dołącz do bitwy już teraz i poczuj całą adrenalinę z Warstone TD w najwyższej wersji ze wszystkich - Edycji Złotej!