Wattam
Wattam to gra o radości wywołanej przyjaźnią i odkrywaniem, która została stworzona dzięki wyobraźni Keity Takahashiego (twórcy gier Katamari Damacy oraz Noby Noby Boy) i przez developera Funomena.
W Wattam ponad 100 zwariowanych i beztroskich postaci czeka na odblokowanie i zaprzyjaźnienie się z Tobą, od sushi po muszle, od ogromnych drzew po toalety o normalnych rozmiarach. Mayor będzie Twoim przewodnikiem po tym dziwacznym świecie, w którym będziecie tańczyć, ścigać się, wspinać się, układać, unosić się, eksplodować i trzymać się za ręce.
Graj w pojedynkę lub z przyjaciółmi w trybie współpracy na tym samym ekranie (rodzice i rodzeństwo też się liczą). Możesz wchodzić i wychodzić z trybu wieloosobowego, więc wybór należy do Ciebie. Przygoda rozgrywa się przez wszystkie cztery pory roku – wiosnę, lato, jesień i zimę – więc zawsze jest coś do roboty i odkrycia, niezależnie od tego, czy bawisz się ze znajomymi, czy poznajesz nowych przyjaciół w Wattam.
Wattam to ostateczna symulacja wygłupiania się. Przekonaj się, jakie głupkowate rzeczy mogą się dziać, kiedy przesuniesz granice fizyki i animacji gry, by uzyskać zwariowane i komiczne rezultaty. Rozwiązywanie zagadek, odkrywanie sekretów i granie w minigry nigdy nie było dziwniejsze i cudowniejsze. Sam repertuar kombinacji przyjaźni i szaleństwa zapewnia, że zawsze jest trochę zabawy w zanadrzu.
Legendarny twórca gier Katamari Damacy i Noby Noby Boy ogłasza swój długo oczekiwany powrót do gier wideo wraz z Wattam, czyli przypominającą sen przygodą w trybie „piaskownicy”, która jest opracowywana przez dewelopera Funomena od 2015 roku. Znajome motywy Takahashiego, takie jak ekscentryczna kreatywność i pomysłowe rozwiązywanie zagadek, łączą się w grze Wattam z pasją do zwariowanych interakcji między przyjaciółmi. Uśmiechy są zagwarantowane.