Wayfinder
Zostań Nawigatorem i odblokuj jego moce, wybierając swoją ścieżkę i styl gry, jednocześnie odpychając wrogie siły, które zawładnęły Twoim światem. Zapanuj nad Chaosem, bezpośrednio tworząc swoją niekończącą się przygodę razem z przyjaciółmi, w grupie siła.
Świat Evenor został zniszczony. Twoim obowiązkiem jest wykorzystać moce Nawigatora, by zapanować nad Chaosem, który panoszy się po świecie. Połącz siły z przyjaciółmi, aby zyskać przewagę i utworzyć własną przygodę dzięki szerokiemu wyborowi modyfikatorów podczas eksplorowania wciągającego świata, zbierania drogocennych materiałów i tworzenia przedmiotów!
Podczas każdego polowania i wyprawy do Mroku będziesz odkrywać nowe lokacje, bestie i materiały. Wykorzystaj je do stworzenia nowej broni i ekwipunku, aby obudzić nowych, potężnych Nawigatorów. Zbierz każdą broń i każdy przedmiot do Apartamentu, przeczytaj każdą książkę i odkryj wszystkie lokacje, aby ukończyć swój Atlas i zwiększyć swoje Mistrzostwo.
Nawigatorzy są silniejsi razem. Niezależnie od tego, czy poznasz przyjaciół podczas wydarzeń świata, utworzysz perfekcyjną drużynę do niebezpiecznych wypraw, czy dodasz swój Apartament i jego premie, by umocnić sąsiedztwo. Wszystkie Twoje interakcje, rozwój postaci i Apartamentu oraz eksploracja są powiązane ze sobą najważniejszą z więzi… współpracą.