WE ARE FOOTBALL – National Teams
Zdobądź piłkarskie mistrzostwo świata: Spełnij marzenie każdego zawodnika i trenera dzięki WE ARE FOOTBALL. The National Teams DLC dodaje do gry podstawowej wszystkie rozgrywki międzynarodowe.
Zdobądź piłkarskie mistrzostwo świata: Spełnij marzenie każdego zawodnika i trenera dzięki WE ARE FOOTBALL. The National Teams DLC dodaje do gry podstawowej wszystkie rozgrywki międzynarodowe, pozwalając graczom wznieść flagę wybranej przez siebie drużyny narodowej. Oczywiście włącznie z reperezentacjami kobiet. Jako osoba zarządzająca, możesz spełniać swoje reprezentacyjne obowiązki, kontynuując zarazem karierę klubową. Tworząc drużynę mającą sięgnąć po mistrzostwo Europy lub świata, musisz planować skład, negocjować kontrakty z klubami i związkami, dbać o obywatelstwa i nie tylko.