We Were Here Expeditions: The FriendShip
Myślisz, że razem możecie uporać się z tym wyzwaniem? No to spróbujcie! To nowe, niewielkie i samodzielne doznanie z serii We Were Here naprawdę wystawi waszą przyjaźń na próbę. Aby udowodnić, że wasza przyjaźń może pokonać wszystko, musicie rozwiązać kilka zagadkowych wyzwań.
Pływając we dwójkę po morzach, odbieracie prośbę o pomoc, która prowadzi was na bezludną wyspę, gdzie napotykacie na tajemniczą łódź w opuszczonym parku rozrywki. To podróż, której nie zapomnisz, z zagadkami, których rozwiązanie wymaga dwóch osób. Wasza przyjaźń będzie miała bezpośredni wpływ na stan waszego Statku Przyjaźni!
Uwaga, to prawdziwy sprawdzian, w którym ocena zależy od tego, jak dobrze rozwiążesz zagadki! Czy przyjaźń naprawdę trwa wiecznie? A może ten Statek Przyjaźni pójdzie na dno?
Twórcy cenionej serii We Were Here przygotowali niewielkie We Were Here Expeditions! To doskonała okazja dla nowych Odkrywców, aby zapoznać się z kooperacyjną zabawą logiczną, natomiast długoletni fani mogą śrubować swoje wyniki. Ze znajomymi wszystko jest lepsze, a gra posiada funkcję gry międzyplatformowej (crossplay), więc jeśli twoi znajomi używają innej platformy, nadal możesz wejść na pokład Statku Przyjaźni!