Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest
Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest rzuci Cię w głąb pierwotnej puszczy pośrodku współczesnej Europy. To miejsce, w którym obrońcy natury toczą starożytną, niekończącą się wojnę z siłami zniszczenia.
Grasz jako Maia, która przybywa do Polski, mając nadzieję poznać historię swojej rodziny. Poszukując własnych korzeni, odkryje wiele mrocznych sekretów swoich przodków i ujawni skrywane prawdy o ostatniej dziczy Europy Środkowej.
Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest adaptuje mechanikę legendarnego RPG z uniwersum Świata Mroku, odzwierciedlając klasyczną sesję role-playing.
Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest to pięknie napisane, głębokie i zbalansowane doświadczenie. Doskonałe dla weteranów Świata Mroku oraz nowych graczy, którzy szukają przystępnego wprowadzenia do tego bogatego i cenionego uniwersum.