What Remains of Edith Finch
Jako Edith będziesz odkrywać kolosalny dom Finchów, szukając opowieści, podczas gdy ona badać będzie historię swojej rodziny i spróbuje dowiedzieć się, dlaczego pozostała przy życiu jako ostatnia z rodu. Każde znalezione opowiadanie pozwala Ci przeżyć życie kolejnego członka rodziny w dniu jego śmierci, a historie te sięgają od odległej przeszłości do współczesności.
Rozgrywka i ton opowieści są tak różnorodne, jak sami Finchowie. Łączy je jedynie to, że każda z nich jest rozgrywana z perspektywy pierwszej osoby i że każda historia kończy się śmiercią danego członka rodziny.
Stworzona przez Giant Sparrow, zespół stojący za pierwszoosobową grą malarską The Unfinished Swan.