Wheels of Aurelia
Wyrusz na wciągającą wycieczkę drogową przez piaszczyste zachodnie wybrzeże Włoch w hucznych latach siedemdziesiątych XX wieku. Grając jako Lella, odważna i żywiołowa kobieta, doświadczysz widoków i dźwięków typowych dla tych burzliwych czasów w historii Włoch, odkrywając jednocześnie wydarzenia z przeszłości bohaterki.
Gra Wheels of Aurelia jest zakorzeniona w kulturowo i historycznie badanych wydarzeniach z lat 70., starając się zakwestionować stereotypowe postrzeganie Włoch. Gra ukazuje czas w historii Włoch, którego nigdy wcześniej nie zgłębiano w żadnej z gier wideo.