Where Cards Fall
Where Cards Fall jest wycinkiem z życia, historią, w której buduje się domy z kart, żeby ożywić formatywne wspomnienia. Twórz ścieżki przez oniryczne przestrzenne zagadki, przechodząc przez niepewności i emocje okresu licealnego i nie tylko.