Wild West Dynasty
Kowboje, pionierzy i rewolwerowcy! Zbuduj własne ranczo i rozbuduj je w osadę, a wkrótce przybędzie więcej osadników, jak Ty poszukujących szczęścia i dobrobytu. Czy uda Ci się zbudować prawdziwą dynastię Dzikiego Zachodu, czy też skończysz na stryczku?
Wild West Dynasty to osadzona w XIX-wiecznych Stanach Zjednoczonych fabularna mieszanka RPG, symulacji budowy miasta, symulacji życia oraz walki o przetrwanie. Jako jedyny ocalały musisz znaleźć własne miejsce i położyć fundamenty pod przyszłą osadę, w której mieszkać będą następne pokolenia. Wytwarzaj, zbieraj, uprawiaj rolę, a także werbuj rzemieślników i poszukiwaczy wśród pionierów. Przeżyj w trudnych warunkach i odkryj rodzinne tajemnice.
Przemierzaj otwarty świat, podróżuj pieszo albo konno i podziwiaj niezwykłe miejsca, w których nie zabraknie niebezpieczeństw, skarbów oraz przestrzeni do realizacji marzeń o stworzeniu miasta.
Zbieraj, wytwarzaj, poluj, hoduj bydło i przetrwaj w niesprzyjających warunkach na pustkowiach. Unikaj palącego słońca w południe, zadbaj o ciepło podczas chłodnych nocy i strzeż się groźnych zwierząt. Na każdym kroku czają się bandyci, więc lepiej naucz się używać broni, aby chronić zarówno siebie, jak i karawany kupieckie oraz mieszkańców miasteczka.
Od zera do milionera: rozpoczynasz jako prosty osadnik, a Twoim zadaniem jest budowa własnego rancza, z którego później powstanie tętniące życiem miasto. Stwórz je zgodnie ze swoimi wyobrażeniami i zbuduj ikoniczne, znane z westernów miejsca, takie jak saloon, biuro szeryfa, kuźnia i hotel, aby urzeczywistnić swoją wizję.