World of Warships FAQ
W niniejszej sekcji często zadawanych pytań znajdziesz podstawowe informacje na temat zakupów w grze World of Warships.
Tak. Aby grać w World of World of Warships, nie trzeba dokonywać w grze żadnych zakupów. Nasz produkt pozwala cieszyć się w pełni funkcjonalną rozgrywką za darmo. Płatne elementy, takie jak nowe okręty, elementy do zmiany wyglądu i funkcje oferowane w ramach konta premium, mogą poprawić wrażenia płynące z niektórych aspektów gry, ale są całkowicie opcjonalne.
Jeśli grasz na platformie Epic Games, to twoje zakupy przetwarza Epic. Obowiązują wówczas zasady zwrotów Epic (Otwiera się w nowej zakładce).