World War Z: Aftermath
World War Z: Aftermath to najlepsza kooperacyjna strzelanka z zombie inspirowana kinowym hitem studia Paramount Pictures i kolejny etap ewolucji przebojowego World War Z, którego doceniło ponad 15 milionów graczy. Odwróć bieg wydarzeń apokalipsy zombie na konsolach i komputerach osobistych z rozgrywką międzyplatformową. Zaproś do trzech znajomych lub graj w pojedynkę z sojusznikami SI i walcz na całym świecie przeciw hordom wygłodniałych zombie w trakcie pełnych napięcia nowych epizodów fabularnych. Odbij Watykan w iście epickiej konfrontacji w Rzymie i połącz siły z ocalałymi na śnieżnej Kamczatce.