World War Z – Edycja GOTY
World War Z to strzelanka dla czterech graczy z widoku trzeciej osoby, rzucająca na was chmary żywych trupów. World War Z, gra oparta o film Paramount Pictures, stawia na szybkie tempo rozgrywki podczas przemierzania kolejnych fabularnych wątków w różnych zakątkach świata.