World War Z x The Walking Dead
Nowy odcinek crossoverowy z serialem AMC „The Walking Dead”. Przetrwaj starcie z nieumarłymi, grając jako Rick Grimes, Daryl Dixon, Michonne i Negan, w trzech wyjątkowych rozdziałach fabularnych inspirowanych kultowymi lokacjami z serialu „The Walking Dead”. Walcz z hordami nowych, wolniejszych, ale nie mniej śmiercionośnych zombie na terenie więzienia, strefy bezpieczeństwa w Alexandrii i szpitala Grady Memorial Hospital. Do dyspozycji masz dwie nowe bronie do walki wręcz (kij baseballowy Lucille należący do Negana i katana Michonne) oraz dwie nowe skórki broni (rewolwer Ricka i kusza Daryla). Uważaj jednak na nowego specjalnego Zeke'a: przerażającego zombie z kolcami.