World War Z: Aftermath – Valley of the Zeke
Przedstawiamy nowy epizod fabularny zawierający 3 nowe misje osadzone w Arizonie wraz z zupełnie nowymi postaciami. Podczas ucieczki z Phoenix konwój ocalałych zostaje zaatakowany przez zarażonych, a jeden z jego oddziałów patrolowych niechcący oddziela się od grupy.