WRC 10 FIA World Rally Championship
Z okazji 50-lecia mistrzostw WRC 10 oferuje nową rocznicową edycję zawierającą mnóstwo nowych elementów i atrakcji. Wskrzesimy wszystkie najważniejsze momenty od 1973 roku aż do dziś! W trybie historycznym WRC 10 możesz sprawdzić swoje umiejętności jazdy w 19 historycznych rajdach wymagających przystosowania się do określonych warunków.
Dzięki wyjątkowo realistycznemu i niezwykle precyzyjnemu silnikowi fizyki WRC 10, który zapewnia lepsze odwzorowanie sił aerodynamicznych, działania systemu turbo i zarządzania hamulcami, jazda na wszystkich nawierzchniach daje jeszcze większą frajdę. Dla wzmocnienia autentyczności udoskonalono również udźwiękowienie.
Gra zawiera wyjątkowo ciekawy tryb eSport obejmujący wyzwania dnia i tygodnia oraz kluby. Gracze mogą tworzyć własne rajdy, a także rywalizować z innymi członkami społeczności na różnych poziomach umiejętności.