WRC 10 Mitsubishi Lancer Evo V 1998
Zasiądź za kierownicą Mitsubishi Lancera Evo V Tommiego Mäkinena, mistrza świata WRC w sezonie 1998, i przeżyj jeszcze raz jego zwycięstwo w Rajdzie Sanremo w tym samym roku.