WRC Generations - The FIA WRC Official Game
W sezonie 2022 seria WRC wkracza w erę hybrydową. Jest to prawdziwa rewolucja w świecie rajdów, która w ogromnym stopniu wpłynie na osiągi, powodując konieczność zmiany strategii oraz zmuszając kierowców i zespoły do przystosowania się do nowych warunków.
W zakresie rozgrywki wprowadzona została nowa mechanika, która odzwierciedla wymagania związane z silnikami hybrydowymi. Aby zwyciężyć, musisz rozsądnie zarządzać baterią, zmieniając mapowanie silnika w zależności od pokonywanego odcinka specjalnego.
Zadbano także o zadowolenie społeczności graczy – od teraz można udostępniać własne malowania i naklejki innym użytkownikom. Najlepsze dzieła są nagradzane i wyróżniane.
Dla fanów rywalizacji mamy nowy tryb Lig, w którym można rzucić wyzwanie online przeciwnikom o zbliżonym poziomie umiejętności. Aby awansować w tabeli kategorii Legend, musisz przyjeżdżać na metę przed swoimi rywalami.
Aby rywalizacja w mistrzostwach była jeszcze bardziej realistyczna, całkowicie przeprojektowano Rajd Szwecji, który zawiera teraz 6 nowych odcinków specjalnych w regionie Umea.