WRC 9 FIA Rally Star
Rozpocznij karierę kierowcy i zostań częścią serii World Rally Championship dzięki grze WRC 9! FIA, WRC Promoter oraz Nacon wspólnie organizują FIA Rally Star, pierwszy ogólnoświatowy program wyszukiwania utalentowanych młodych kierowców za pośrednictwem oficjalnej gry wideo WRC.
12 wyzwań online od lutego do sierpnia 2021: po fazie wyzwań, w których kierowcy będą jeździć wyłącznie nowym pojazdem M-Sport Fiesta Rally3, 12 zwycięzców zakwalifikuje się do jednego z 6 finałów kontynentalnych.
Po zakończeniu finałów 7 najlepszych kierowców (wśród nich co najmniej jedna kobieta) przejdzie specjalistyczne szkolenie i wyścigowy program treningowy. Na najlepszych czekają 2 sezony jazdy w mistrzostwach FIA Junior WRC!
To wyjątkowa okazja dla prawdziwych fanów wyścigów rajdowych, aby spełnić swoje marzenia! Przedział wiekowy dla uczestników wynosi od 17 do 26 lat.