Wreckfest
Przygotuj się na gigantyczne kraksy, spychanie z toru tuż przed metą i wymyślne sposoby na gięcie blachy! Te i inne niepowtarzalne chwile, okraszone wiernie oddanymi zasadami fizyki, przeżyjesz tylko w grze Wreckfest, stworzonej przez legendarne studio Bugbear — twórców FlatOut 1 i 2!
Wreckfest oferuje szeroki wachlarz ulepszeń i opcji tuningu. Bez względu na to, czy będziesz montować wzmocnione zderzaki, klatki bezpieczeństwa i listwy boczne, aby przygotować do demolki na arenie, czy też zdecydujesz się na wymianę filtru powietrza, wału rozrządu lub układu paliwowego z myślą o wyścigu wraków, jedno jest pewne… Wreckfest gwarantuje najbardziej emocjonujące walki ze wszystkich samochodówek!
Stare, poobijane i pełne szpachli… ale za to aż ociekające charakterem! Od amerykańskich krążowników szos po zwinne auta z Europy i Azji! W innych grach czegoś takiego nie znajdziesz!
Walcz w mistrzostwach, zdobywaj doświadczenie, odblokowuj ulepszenia oraz samochody i zostań arcymistrzem Wreckfest!