Wytchwood
Wytchwood to rzemieślnicza gra przygodowa osadzona w ekspresyjnym świecie gotyckich opowieści i bajek. Wcielając się w rolę tajemniczej starej wiedźmy w lesie, eksplorujesz dziwny region, zbierasz magiczne składniki, przygotowujesz czary i wydajesz szalone wyroki na ekscentryczne postacie i stworzenia.