Xijiang Shipyard
„Xijiang Shipyard” to gra budowlana w realistycznym stylu, która koncentruje się na swobodnym tworzeniu.
Posiada wiele funkcji służących tworzeniu: różne kształty geometrii, bogate realistyczne materiały, realistyczne rośliny, różne umiejętności przyspieszania budowy, niezależny edytor, rzeźbienie detali, interfejs drukowania 3D, wprowadzanie wirtualności w rzeczywistość, interfejs modelu i świata do innych wirtualnych światów .